Tuesday 15 November 2011

esk test agiiiiiii

waaaaaaaaaaaa.......... esk test keta aggggggggggiiiiiii.. tkutnyaaaaaaaaa la... nk wat ranow nie.. bdn aso ketar2x.. tgn kaki lnguh abs.. palo aso png.. mulut aso mualllll.. fobia takut gementar... sume ad.. shiraaaaa......... kamu boleh wat........... waaaaaaaa... tkutnyo kandas agiiiiiiii...soe jah agi test.. litar jah... waaaaaaaaaaaaaaa......... fobiaaaaaaaaaaaaa... YA ALLAH KAU mudahkanlah jalanku.. janganlah bagi aku kandas agi.. nalim weh.... malu... soe hal... waaaaaaaaaaaaaaa... tkuttttttttt... jpjjjjjjjjjj help me agar lls cpt n dapat lesennnnnnnn... lesen nape kau ssh sgt nk dptttttttttt ... adussssss.......... 5 times... bukan dyeeeeeeeeee... esk plop aku xleh g anta adk cuz nk test jpj... hope bbaloi la pgrbanan aku nie... waaaaaaaa.. sdhh.. kna tglllllll..
dos la nok maye ajtttttttt xleh.. ma xmye.. aku pommmmmm.. waaaaaaaaa... tktttttttttttttttttttt.. help meeeeeeeeeeee... mntk2x leh lls eskkkkkkk... waaaaaaaaaaaaaa... aku boleh... bolehhhhhhh... bukit, parking n 3 pnjuru jah,,, jgnlah ni jd pghlg... xseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment